האם בתים חכמים אוספים עלינו מידע ומסכנים את פרטיותינו

האם בתים חכמים אוספים עלינו מידע ומסכנים את פרטיותינו

אין ספק כי לאחרונה היו פרשות רבות אשר גרמו לישראלים רבים לחשוש שמא הפרטיות שלהם מופרת והאם לא פוגעים בקודש הקודשים שלנו וזה כמובן הפרטיות שלנו. אין ספק כי גם בין הפרשות הללו בלטה במיוחד הפרשה של קמבריידג' אנליטקה אשר העלתה סימני שאלה לגבי מדיניות הפרטיות של פייסבוק והעלתה את השאלה האם הרשת הזאת בטוחה לשימוש. על כן זה ברור גם מדוע יותר ויותר ישראלים חוששים שמא שימוש במכשירים אלקטרוניים יפגע בפרטיות שלנו. זה נכון כאשר אנחנו מדברים על המחשב שלנו ועל האפליקציות שבהם אנו עושים שימוש וזה נכון גם כאשר אנחנו מדברים על בית חכם. יש רבים אשר תוהים האם בית חכם לא יפגע בהם בסופו של דבר וזאת עקב העובדה שיש חשש כי בית זה אוסף עלינו מידע וכך מסכן את הפרטיות שלנו מאוד.

כיצד אבטיח כי הבית שלי לא אוסף עלי מידע?

אך עליכם להבין כי זה ממש לא גזירת גורל שהבית שלכם יאסוף עליכם מידע ומה משפיע על הנושא הזה זו השאלה מי מתקין לכם את המצלמות ואת הבית החכם. ככל שתפנו אל חברה יותר טובה כך היא תתקין לכם בית חכם ברמה יותר גבוהה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. על כן אתם חייבים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה לאיזה חברה אתם פונים שתתקין לכם את הבית החכם וככל שהחברה הזאת תהיה יותר מקצועית ויותר טובה כך הסיכוי שהבית שלכם יאסוף עליכם מידע יהיה יותר קטן וזהו יתרון עצום שאי אפשר להתעלם ממנו או להכחיש אותו.

מדוע אי אפשר לוותר על בית חכם כיום?

על רקע החשש מפני הפרת הפרטיות עולה השאלה מדוע בכלל לאמץ את הרעיון של בית חכם? אם כן אתם צריכים להבין כי יש יתרונות עצומים בבית חכם כמו איכות חיים גבוהה יותר וביטחון רב יותר באמצעות התקנת מצלמת אבטחה והתקנת אזעקה לבית. על כן אין ספק כי העתיד שייך לבתים החכמים כל עוד תיפתר הבעיה של פגיעה בפרטיות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
eSIM לאירופה
טכנולוגיית ה-eSIM חוללה מהפכה בדרך שבה אנשים משתמשים בטלפונים ניידים באירופה. זה מאפשר למשתמשים לעבור...
קרא עוד »
מאי 20, 2023
מקרר חלבייה למעדניות
מקרר הוא מוצר שימושי מאוד למעדניות או מסעדות. ניתן להשתמש בו לאחסון מזון, כמו גם להגשתו. מקרר חלבייה...
קרא עוד »
מרץ 01, 2023
בחינת היתרונות הנסתרים של התקני CPAP
מכשירי לחץ אוויר חיובי מתמשך (CPAP) זוכים להכרה נרחבת ביעילותם בטיפול בדום נשימה בשינה. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
דצמ 09, 2023