מה ההבדל בין QA אוטומציה לידני

מה ההבדל בין QA אוטומציה לידני

חושבים ללמוד QA ותוהים מה זה אוטומציה ומה ההבדל בין אוטומציה לידני? ובכן, כאשר מדובר על QA ישנן מספר דרגות של איכות בדיקת תוכנה ורמת המענה שמסופק. כך בעצם בדיקת ידנית נקראת קופסה לבנה והיא נחשבת לרמה הגבוהה ביותר. על מנת לבצעה צריך להיות בעל יעד נרחב בתכנות ולבצע את בדיקת הקוד על ידי בחינה ישירה שלו.

 

לעומת זאת, אוטומציה משמעה היעזרות בתוכנות שמבצעות בדיקת קוד. התוכנות הללו מספקות פתרונות עד רמה מסוימת והן לא תהיינה אופטימליות כאשר מדובר על מוצרים בסדר גודל רחב. בעצם רק צריך לתפעל את התוכנה וכך מתבצעת בדיקת התוכנה.

 

להחליט מה מתאים לכם – סוג בדיקת תוכנה

 

כפי שניתן להבין ישנם סוגים שונים של בדיקת תוכנה. כל אחד יתאים בסיטואציות שונות. בכל אופן, מצדכם יהיה מוטב להחליט בכל הנוגע לאפיק שיתאים וידבר בדיוק אליכם. אם תתעסקו בביצוע QA ידני סביר להניח שתוכלו להשיג שכר חודשי נאה יותר ביחס לאוטומציה.

 

בכל אופן, אין מדובר בהשקעה יוצאת דופן כל עוד מדובר על לימוד בדיקת תוכנה ידנית. רק תצטרכו לגשת אל מקום שיודע להציע קורסים איכותיים ויוכל ללמד אתכם את כל הידע הנדרש בתכנות ובפרקטיקות שנוגעות לבדיקת תוכנה – ראו דוגמה למקום מתאים לכך באתר https://QAMasters.co.il/.

 

איכות הקורס אליו ניגשים

 

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו עבודה יהיה כדאי לכם לוודא כי אתם ניגשים אל קורס אשר יהיה איכותי ככל הניתן וזאת כאשר הוא כבר קיבל חוות דעת חיוביות רבות. 

 

קורס מסוג זה יוכל להיות בעל התועלת הרבה ביותר בעבור העתיד המקצועי שלכם וללא ספק יהיה שווה את ההשקעה הכספית. אז תוודאו כי אינכם מתפשרים על כך וזאת כאשר אתם בוחרים בקורס הנכון לכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אפל או אנדרואיד – מה יותר כדאי?
בעבר, הסמארטפונים שימשו בעיקר כמכשיר לתקשורת, בידור ומידע. עם זאת, בשנים האחרונות, משתמשים החלו...
קרא עוד »
מרץ 15, 2023
סדנת odt לילדים, מתי זה מתאים?
הפעלות לילדים יש הרבה. אבל אם רוצים להפעיל וגם להשיג מטרות חינוכיות, אם מעוניינים ללמוד על הילדים ועל...
קרא עוד »
מרץ 22, 2020
החשיבות בשירותי ענן לארגונים
על פי מגזין פורבס כ- 84 אחוזים מהארגונים אינם מנצלים את ההתקדמות הטכנולוגית כפי שהיו יכולים וכתוצאה...
קרא עוד »
פבר 21, 2019