פיתוח אפליקציה לאייפון – מה הקשיים שאתם עלולים להיתקל בהם?

לקראת פיתוח אפליקציה לאייפון, כדאי לזכור שאם עובדים בצורה לא מסודרת, הסיכוי לקשיים ולתקלות לא צפויות עולה. הנקודה החיובית היא שמי שנערך בצורה מתאימה, יצלח את הקשיים ויוציא תוצאה טובה יותר. נסביר כעת מהם הקשיים שאתם עלולים להיתקל בהם במהלך הפיתוח, איך להיערך לקראתם ולמזער את השפעתם. 

התארכות שלב הפיתוח מעבר למתוכנן 

קושי מרכזי הינו היערכות לקראת לוחות זמנים מסוימים, רק כדי לגלות תוך כדי פיתוח אפליקציה לאייפון שאי אפשר לעמוד בהם. דחיית ההשקה פעם אחר פעם יוצרת אי נעימות ועלולה לפגוע ברווחיות ולגרור השקעות שגולשות גם הן מההערכה הראשונית. הפתרון הוא להבין שלא כדאי לרוץ מהר מדי לעבר הפיתוח הטכני, לפני ביצוע עבודת הבסיס בצורה אפקטיבית. למשל, חשוב שהרעיון שבבסיס האפליקציה יהיה מלוטש. צריך שיהיה ברור היטב מיהם המשתמשים (קהל היעד), ואיזה ערך רוצים לספק להם. שרטוט המסכים והשלמת האפיון בצורה מספקת, יאפשרו לחתור לעמידה בלוחות זמנים ובמקביל, גם לעמידה במסגרת התקציב. עבודת ההכנה לעולם איננה בזבוז זמן!

צרו קשר עם חברה לפיתוח אפליקציות >>>

תקלות ועוד תקלות – איך פותרים את זה 

נאמר זאת בישירות, אי אפשר להשלים פיתוח אפליקציה לאייפון מבלי שיופיעו לאורך הדרך תקלות מסוימות. למעשה, אחד השלבים בחשובים ביותר הוא בקרת האיכות, QA ופתרון תקלות ובאגים. אולם הכל כמובן במינון הנכון. על מנת לא להיתקל במצב שבו במהלך הפיתוח מתקנים תקלה אחת רק כדי לייצר תקלה אחרת, חשוב להיעזר בצוות פיתוח מנוסה ומיומן. צוות הפיתוח יכלול אנשי QA מיומנים, שמכירים היטב את הרובד המקצועי. צוות הבדיקות ישלים את זיהוי הבאגים, יבדוק את הריצה של האפליקציה במכשירי אייפון השונים ויבצע את התיקונים בצורה מלאה ומקיפה, לקראת ההשקה. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן לבצע כריית ביטקוין
המטבע הדיגיטלי ביטקוין אינו דומה למטבעות המוכרים ולכן במהלך המסחר בו עלול להיווצר מצב שמשלמים...
קרא עוד »
מרץ 12, 2020
ללמוד תכנות אפליקציות
במאה ה-21 בעולם שכל כולו מנוהל על ידי אפליקציות שמאפשרות לך לעשות כמעט כל דבר בלחיצת כפתור, בעולם שבו...
קרא עוד »
יונ 12, 2019
סורקי ברקוד – לעבודה יעילה בעסק שלכם
עם המצאת הברקוד, אין עוד צורך לסחוב מחשבון או עט ונייר כאשר אתה צריך לעקוב אחר המלאי שלך. הם קלים...
קרא עוד »
ינו 11, 2023